четверг, 10 апреля 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
  •  Як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів?
  • Як в умовах особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів?
Оцінювання навчальних проектів має:
-здійснюватися протягом всього навчального процесу;
-оцінювати важливі цілі проекту;
-залучати учнів до процесу оцінювання;
-використовувати різні стратегії оцінювання;
-визначити навчальні потреби учнів;
-заохочувати до самоспрямування у навчанні;  
-демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.

Комментариев нет:

Отправить комментарий